środa, kwietnia 9

Jeszcze wczoraj nie chciało mi się znowu wyjeżdżać. Ale od wczoraj towarzyszyło mi takie zamieszanie, euforia pomieszana ze zrezygnowaniem, mętlik, zagubienie, niepewność. W piątek znowu wyjeżdżam na zajęcia ze specjalizacji i dziś czuję ulgę kiedy o tym myślę, jakbym wracała do starych przyjaciół, po długiej podróży.

Świat jest dla mnie zbyt skomplikowany.
Dlaczego człowiek nie może być po prostu człowiekiem? Albo inaczej - dlaczego nie każdy człowiek może nim być?

Na każdą beczkę miodu znajdzie się w końcu łyżka dziegciu.

4 komentarze:

  1. Ta łyżka dziegciu zawsze musi się znaleźć niestety. Mam nadzieję,że wyjazd i zajęcia będą udaną odskocznią.

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm za łatwo by w życiu gdyby tego dziegciu nie było.... niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie możemy być po prostu ludźmi? Bo to jest właśnie ludzkie. Odpocznij ile możesz. Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przekonałam się na własnej skórze, że nie wszyscy ludzie to LUDZIE - osoby do których ma się szacunek, bo na niego zwyczajnie nie zasługują.

    OdpowiedzUsuń